Twitter Takipçi Kasma Scripti

TWİTTER TAKİPÇİ SCRİPTİ V1.1


Merhaba Arkadaşlar, Size Twitter v1.1 Scriptini Sunuyorum.
Çok kullanışlı ve sizinde reetwet , takipçi gibi kasımlarla para kazanabileceğiniz bir scripti ücretsiz veriyorum..


#### Script Özellikleri ####

GeLişmiş Connect (Giriş) Şık tasarımlı ve %100 Türkçedir..

- Takipçi Kasar
- Belirli bir Limit
- Her 12 veya 24 saat arayla kredi sıfırlar.(Hangisini seçerseniz)
- Satın aL ve iLetişim Formları mevcuttur..
- Açık kaynak kodludur Connect , index vb. yerleri keyfinize göre editleyebilirsiniz..


#### Admin PaneL ÖzeLLikLeri ####


GeLişmiş Admin PaneLi %100 Türkçe olup şifrelidir..

- Kullanıcıları Bilgilerini Görme
- Tweet Atma
- Takipçi Ekleme ve Silme
- Favori ekleme
- Retweet Ekleme
- Gold üyelik verme (gold üyelere post atmaz)
- Reklam Atma ( Wallpost )
- Uygulamadan çıkan kişileri temizleme
- Sistem ayarları ( şifre , kullanıcı adı değiştirme / limit ayarlama / Reklam yazısı ayarlama)

-


VE GELELİM İNDİRME LİNKİNİ

  

38 yorum:

tr.gg yada bloglarda oluyomu

tr.gg Sitelerde Olmaz Hosta Atılması Gereken Dosyalar var

Hergün süpriz takipçiler seni bekliyor

Birdahaki Reklam Yorumunuzda Uzaklaştırılmak Zorunda Kalıcaksınız Malesef

sizmi kodladiniz ? nasl bi panelncalisiomubuygulamayinkullanan kisileri ali osman diye 4 user i takip ediomu ??? http://facebook.com/abdulkadirplt twitter.com/abdulkadirplt

Kodlama Bize Ait Değil Sadece İçindeki Wallpostları Kendi Kendine Tweet Göndermeleri Kapatmaya Çalıştık Elimizden Geldiğince uygulama şöyle çalışıyor uygulamaya kayıt olan kişiler birilerini takip ediyor başka kişilerde uygulamaya kayıt olan x kişiyi takip ediyor sistem bu

please inbox me www.fb.com/gua.ganteng.dan.tidak.sombong

skype add friend wmpanel.blog skype nick

merhaba ya ben herşeyi kurdum yaptım ama sitem başka siteye gönderiyor turkpopitakipci.tk gönderdiği sitede http://www.urlsun.net/

Bundan Önce Kuranlarda Böyle Bir Sorunla Karşılaşılmadı Ama Bakacağım Şimdi Dosyalara

urlsun.net e gönderiyor

urlsun.net e gönderiyor

bakarsan sevinirim acil cevap bekliyorum kardeşim

index dosyasının hangisi olduğunu bulsam kolay olucak ta

connect.php de iframe kodu olmalı oraya yönelmeli başka bir yerde bulamadım ve olucağınıda sanmam

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Hocam Connect.php'yi Not Defteri İle Açın CTRL + F 'ye Basın Oraya urlsun.net Yazın Sonuç Bulacaktır Orda Kendi Sitenizin Urlsini Yazın

Dostum script'i kurmadan Hazır demo vermeden paylaşırsan tabi bozuk çıkar kullanmadığın scriptleri paylaşma bizde boşa kürek sallamayalım sabahtan beri uğraşıyorum rezalet adam heryere reklamını koymuş bu scripti dağıtan adam reklamını yapmadan dağıtacağınımı sanıyorsunuz

Hocam Birinci Olarak Hazır Demo Scripti Yapan Kişinin Sitesidir İkinci Olarak Script Çalışıyor Free Hostta Çalışmaz Üçüncü Olarak Heryere Reklam Koyması Çok Normal Adam O Scripti İçin Ne Kadar Uğraşıyor Kimse Bedava Bişey Yapmaz Son Olarakta Bir İşi Yapamayan Eleştirirmiş Hocam Yazın Bir Köşeye

teşekkürler admin yararlı oldu

Kuramayan Hata Var Diyen Arakdaşlar Scripti Kurduk Userimiz Yok Sadece Biz Hiçbir Sorun Yaşamadık Reklamları Temizledik Sadece Onun Dışında Bişey Yok

neyler yönlendrme olayı bnce JavaScript den kaynaklı

Hocam Bedava Hostta Çalışmaz Diye 100 Kere Dedim Halen Gelip Burda Çalışmıyor Diyorlar

.htaccess dosyasını düzenleyin yonlendirme yapmaz

Hocam Her şey Yaptık İyi Hoşta, Yönlendirme Sorunu Gitmiyor Malesef..

.htaccess dosyasını düzenledim yok
.connect.php dosyasını düzenledim yok.

Tamam bedava dağıtıyor eyw da, yönlendirme ne ? Reklamları yetmiyor mu ?

ya urlsun.net yönlendiriyo 125 tl ye site açtım ne hosting ne domain ücretsiz script çalışmıyo daha doğrusu urlsun.net 'e yönlendiriyo acil yardımm !!!

URL Yönlendirmeyi hangi dosyalardan düzenliyoruz? Skype ekler misin?

hiçbişey yapmayın. .htaccess dosyasını silin yeter

Free Host 'ta denedim çalıştı. .htaccess silin yeter

bana bu scripti bana göre düznleyebilcek varmı bana ulaşabilrimi ben pek yapamıyorum bu işleri

bedava hostta çalışır inşallah emeğim boşa gitmez sen düzenlemeyi gör scriptin herşeyini değiştircem arkaplanını bile ;)

Arkaplan bile derken çok zormuş gibi söylemişsin :) arka plan Fotoğraf adı ne ise yapmak istediğin resmi o isimde klasöre atsan bile değişir :) Mesele scriptin çalışması.. O bi çalışsa

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in C:\inetpub\vhosts\takipcinimben\httpdocs\takiples\twitteroauth\twitteroauth.php on line 18 bu hatayı aldım?

nasıl kuruluyor script video yapsan ?

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.